Kindercoaches NIET werkzaam conform Wkkgz, jeugdwet en/of Wmo
Voor deze kindercoaches heeft Adiona zelf een KLACHTENLOKET opgericht.
Deze kindercoaches kunnen aangeven in hun contracten/algemene voorwaarden/website etc. dat ze aangesloten zijn bij het Klachtenloket van Adiona.
Er is een klachtencoördinator per mail beschikbaar is voor vragen. De klachtencoördinator inventariseert en beoordeeld de klacht.
Indien de klacht met bemiddeling kan worden opgelost zal de klachtencoördinator hiertoe stappen ondernemen. Er is een klachtenreglement waarin precies beschreven wordt welke procedures er gevolgd dienen te worden.
De inhoudelijke behandeling van de klacht zal worden afgewikkeld door het Klachtenloket van Adiona en indien nodig de vertrouwenscommissie. Deze vertrouwenscommissie bestaat uit een viertal onafhankelijke commissieleden waarbij 2 commissieleden ervaren (kinder)coaches zijn, het derde commissielid een juridische achtergrond heeft en het vierde commissielid een bestuurslid is.
Let op: Voor alle coaches geldt nog steeds dat als zij aansprakelijk worden gesteld de verzekeraar hierover geïnformeerd dient te worden en deze zal de zaak in behandeling nemen. Dit loopt via Adiona. |